Actualidad, Castalla
Impulsat per Carlos Esteve i arranjat per David, amb les veus de Maria Vidal i Pep Gimeno “Botifarra”

L’Agrupació Musical Santa Cecília interpreta una nova versió audiovisual de la ‘Jota del Castellut’ pel 9 d’octubre

La Jota del Castellut ha tornat a sonar aquest 9 d’Octubre amb un nou projecte audiovisual impulsat per l’Agrupació Musical Santa Cecília de Castalla. La iniciativa naix d’una proposta del director titular, Carlos Esteve, qui va traslladar a la directiva la necessitat de comptar amb un arranjament per a banda simfònica d’aquesta peça popular. L’adaptació ha estat elaborada pel músic i també directiu David, i posteriorment s’ha enregistrat amb la participació dels membres de la banda, que apareixen tant en la producció sonora com en el vídeo.

Les veus

La gravació inclou les veus de la soprano Maria Vidal i del cantant de música tradicional Pep Gimeno “Botifarra”, així com la intervenció dels balladors Ana Leal i Kiko Juan, que incorporen la part coreogràfica pròpia d’aquest ball.

Espais castelluts

Les imatges, realitzades per Estudios Morganes, mostren diversos espais emblemàtics de Castalla com l’ermita de la Sang, l’església de l’Assumpció i el castell, que serveixen com a escenari natural de la peça. El projecte ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castalla, que ha participat en el finançament de la producció. Des de la seua publicació, el vídeo ha acumulat milers de visualitzacions en xarxes socials i continua difonent una de les melodies populars més reconegudes del repertori castellut.

El vídeo reuneix banda, cantants i balladors, i mostra diferents localitzacions representatives del municipi

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Normas de uso

  • Esta es la opinión de los internautas, no de escaparatedigital.com.
  • No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
  • Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
  • El e-mail debe ser correcto ya que el comentario será validado a través de dicho correo electrónico, aunque este campo será ocultado en los comentarios.
  • Los comentarios vertidos en esta web son responsabilidad de sus respectivos remitentes, no de Escaparate Digital La IP y el mail de los remitentes serán guardados y podrán ser facilitados a las autoridades competentes en caso de que éstas los requieran.
  • Los comentarios que no se refieran a la noticia o artículo al que corresponden serán eliminados o no autorizados.

Los datos personales recogidos formarán parte de un fichero automatizado debidamente inscrito en la Agencia de Protección de Datos, propiedad de AREA OBERTA, S.L, con CIF B-03989845 y con domicilio en Avda. Juan Carlos I, de Ibi, cuya única finalidad es gestionar el servicio. Como responsable del fichero, ESCAPARATE garantiza el cumplimiento de la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de Datos de Carácter Personal. El usuario podrá ejercitar sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición dirigiéndose a info@escaparatedigital.com. Àrea Oberta se reserva el derecho a publicar estos comentarios en la edición impresa de Escaparate o en cualquier otro soporte.