Durant el mes de juliol, la Diputació d’Alacant ha fet públic la concessió de diverses ajudes a l’Ajuntament de Biar per import de 130.979 euros.
Estes ajudes es distribuïxen de la manera següent: 2.746 euros per a desbrossament, neteja i poda en màrgens de camins; 2.670 euros per a tractaments de control dípters; i 703 euros per a un informe de seguiment qualitatiu sobre riscos pel canvi climàtic i plans d’accions.
Una altra de les ajudes ha sigut per a una instal·lació fotovoltáica d’autoconsum en el poliesportiu, per import de 59.966 i per a diverses actuacions en camins. Concretament, 6.000 euros per a la reparació del camí de l’antiga via Txitxarra; una subvenció de 2.500 euros per a treballs de desbrossament en el camí Camp de Mirra; 49.894,96 euros per a obres de millora en el camí Partida Cabeçols i 6.500 euros per a l’adquisició d’il·luminació solar en el camí de la Canyada.