El pròxim dimecres 14 de maig, a les 20.00 h, l’Auditori Municipal de Castalla acollirà el lliurament del Premi Enric Valor de narrativa en valencià, un esdeveniment cultural de primer ordre organitzat per l’Ajuntament de Castalla amb el patrocini de la Diputació d’Alacant i el suport de la Càtedra Enric Valor.
Com ja és tradició, la localitat natal de l’escriptor valencià es converteix per una nit en l’epicentre de les lletres valencianes, en una vetlada que conjuga literatura, música i reconeixement al talent creatiu.
L’acte comptarà amb l’acompanyament de la Banda Jove de l’Agrupació Musical Santa Cecília, que posarà la nota musical a una cita que, a més de la part protocol·lària, finalitzarà amb una picadeta per als assistents.
Entre els autors guardonats en edicions anteriors destaquen noms com Vicent J. Escartí, Ivan Carbonell, Marien Díez, Jovi Lozano i Elvira Cambrils.
L’any passat, l’autora alcoiana Natàlia Gisbert Abad es va alçar amb el premi gràcies a la seua novel·la Després del salt, un thriller psicològic ambientat a Alcoi que va captivar el jurat i va confirmar l’aposta del certamen per l’alta qualitat literària.
El Premi Enric Valor, dotat amb 20.000 euros, reconeix anualment una obra inèdita escrita en valencià i ret homenatge a la figura de l’insigne autor castellut, destacat per la seua contribució a la normalització lingüística.
L’entrada a l’acte és lliure amb reserva prèvia a través del correu protocolo@castalla.org.