Compromís Castalla ha escollit Sergi Garcia com a candidat a l’alcaldia per a les eleccions municipals de 2027. Graduat en Dret i actualment finalitzant el màster d’Accés a l’Advocacia, Garcia compagina la seua formació amb l’activitat com a àrbitre de futbol.
Vinculat al valencianisme polític i a la participació juvenil, defensa un projecte centrat en els serveis públics, l’educació, l’habitatge i els drets laborals.
Aspiració de govern
«Cal organitzar la ràbia, transformar el descontentament en energia i convertir-lo en un projecte polític capaç de canviar les coses a Castalla», ha manifestat.
Garcia també ha deixat clara la seua ambició electoral: «No em presente per ocupar un càrrec ni per conformar-me amb tindre representació. Em presente perquè vull governar Castalla».





