La prova recorrerà 27,5 quilòmetres pels termes municipals de Castalla, Onil i Ibi

La Volta a la Foia torna el 15 de novembre amb Castalla com a punt de partida

La Volta a la Foia celebrarà el proper diumenge 15 de novembre una nova edició d’una de les proves esportives amb més tradició de la comarca. Després de quatre dècades unint Castalla, Onil i Ibi a través de l’atletisme, la cursa tindrà aquest any la seua sortida i arribada al poliesportiu de Castalla.

L’organització anirà a càrrec del Club d’Atletisme Castalla, amb la col·laboració del Trail Running Onil, el CM Trailxereta d’Ibi i els tres ajuntaments de la Foia.

La prova comptarà amb un recorregut de 27,5 quilòmetres en una única volta pels termes municipals de les tres localitats. La jornada començarà a les 8.00 hores amb la sortida de la Marxa Popular, que arriba a la seua 24a edició, mentre que els corredors prendran la sortida una hora després, a les 9.00 hores. En totes dues modalitats, la meta estarà situada al poliesportiu de Castalla.

La Volta a la Foia està oberta a corredors i marxadors sènior més grans de 18 anys, així com a les diferents categories de veterans, des dels 35 fins als més grans de 65 anys, tant en categoria masculina com femenina. A la Marxa Popular també hi podran participar joves de 16 anys amb autorització dels seus pares o tutors.

El temps màxim serà de quatre hores per als corredors i cinc per als caminants. El recorregut comptarà amb diversos punts d’avituallament amb aigua, beguda isotònica i fruita.

Les inscripcions romandran obertes fins a l’11 de novembre a través de www.voltalafoia.com , amb un preu de 20 euros per als corredors i 17 euros per als participants a la Marxa Popular.

Cistella de la compra
Desplaça cap amunt