El 27 de març a la seu de l'Ateneu Popular La Gavarnera

Xerrada sobre la crisi de la vivenda: resistències populars i el fracas de la política institucional

L’Ateneu Popular La Gavarnera i la plataforma crítica del turisme ‘Alacant on vas’ han organitzat una xerrada informativa sobre la crisi de l’habitatge, sota el títol Resistències populars i el fracàs de la política institucional.

Tal com expliquen tots dos col·lectius, l’habitatge és un dret, no pas un privilegi; no obstant, a l’Estat espanyol, l’accés a un habitatge digne continua sent un problema que afecta milers de persones. En aquesta trobada, “analitzarem i debatrem sobre la situació actual de l’habitatge des de tres perspectives fonamentals: crisi material i estructural de l’habitatge, el paper dels moviments socials i la crítica a la política institucional.

Els governs han apostat per la mercantilització de l’habitatge i han deixat de banda les polítiques públiques. Mentre els moviments socials han marcat el camí, la política institucional ha anat sempre a rebuf.
La xerrada començarà a les 19.30 hores, a la seu de l’Ateneu Popular La Gavarnera.

Cistella de la compra
Desplaça cap amunt