El Futsal Ibi ha fet història en proclamar-se campió matemàtic del grup 15 de Tercera Divisió de futbol sala , després d’imposar-se al Nova Elda (2-3) en un emocionant partit disputat al pavelló Florentino Ibáñez . Amb aquesta victòria, els blaus asseguren la seva presència als playoffs d’ascens a Segona Divisió B .
El partit no va començar bé per als de Pina , que van encaixar el primer gol als quatre minuts, obra de David Valdés . Tot i controlar el joc, l’empat no arribava, fins que just abans del descans va aparèixer el capità, Peinado , per signar l’1-1.
Després de la represa, l’equip va sortir decidit i als sis minuts Devesa posava al davant el Futsal Ibi. Poc després, Anto ampliava l’avantatge amb el tercer gol. Quan faltaven set minuts, el Nova Elda va retallar distàncies amb un gran xut de Salva Orte , però no va ser suficient. Els tres punts van volar a Ibi amb gust de títol.
El conjunt ibenc ha signat una temporada immaculada , amb 25 victòries i 2 empats en 27 partits. Tot i que encara queden tres jornades per disputar-se, ni tan sols una hipotètica remuntada del seu perseguidor, l’ Horadada , podria arrabassar-los el campionat.
Ara, el Futsal Ibi ja pensa en el proper objectiu: la promoció d’ascens. Un repte majúscul per a un equip que ha demostrat compromís, feina i una regularitat impecable.




