La ciclista ibense Claudia Pérez s’ha proclamat campiona autonòmica sub-23 de ciclisme en ruta després d’imposar-se a la seva categoria durant la VII edició del Gran Premi Femení Ajuntament de Picassent , una cita ja consolidada al calendari autonòmic i organitzada pel Biciclub Picassent .
Pérez , que competeix amb l’ UPV Women’s Cycling Team , va signar una gran actuació a la prova disputada aquest cap de setmana, demostrant la seva regularitat i força en una jornada marcada per l’alt nivell competitiu. La seva victòria li ha valgut el mallot que l’acredita com la millor ciclista sub-23 de la Comunitat Valenciana aquesta temporada.
La ibesa va estar acompanyada al podi per Lluna Hervás , que va ocupar la segona posició. Aquest títol autonòmic suposa un nou reconeixement a l’esforç i la progressió de Claudia Pérez , que segueix creixent com una de les joves promeses del ciclisme femení valencià.



