El campionat es va decidir al XXXVII Trofeu Diputació d'Alacant

Valeria Coloma, campiona provincial en ruta en categoria de primer any

La jove ciclista ibesa Valeria Coloma Chamorro , de 13 anys, va aconseguir aquest diumenge 28 de setembre el títol de campiona provincial en ruta d’ Alacant a la categoria infantil de primer any. El campionat es va decidir a l’última prova puntuable, disputada durant la XXXVII edició del Trofeu Diputació d’Alacant – Final Escoles 2025 , que va reunir prop de 200 corredors d’entre 6 i 14 anys, representant 22 clubs de la província.

Aquest esdeveniment, organitzat per la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana amb la col·laboració de la Diputació d’Alacant , va posar el punt final al calendari de proves de la temporada.

El Trofeu Diputació d’Alacant Escoles de Ciclisme , que arriba a la seva 37a edició, inclou diferents seccions segons l’edat: promeses (fins a 8 anys), principiants (9 i 10 anys), alevins (11 i 12 anys) i infantils (13 i 14 anys), en què Valeria ha destacat.

Coloma , coneguda com “la Vikinga” pel seu esperit combatiu, va signar una actuació excel·lent que li va permetre consolidar una temporada marcada per la regularitat i l’esforç. La seva capacitat per mantenir un ritme constant i la seva valentia en els moments puntuals van ser determinants per aconseguir el títol. La seva victòria no només reflecteix el fruit de mesos de treball i sacrifici, sinó també la passió que aquesta jove promesa posa a cada quilòmetre recorregut.

Amb aquest triomf, Valeria Coloma s’uneix a una generació de joves ciclistes que estan marcant el futur del ciclisme alacantí, deixant clar que l’esport provincial compta amb noms que faran parlar en els propers anys.

Cistella de la compra
Desplaça cap amunt