L’associació Adibi, en col·laboració amb la regidoria de Serveis Socials i igualtat, ha creat per a les festes de Moros i Cristians un carnet distintiu per als nens i nenes amb diagnòstic de TEA (Trastorn de l’Espectre Autista).
L’objectiu és que els menors puguen assistir a la fira, garantint que siga una bona experiència per a ells, podent accedir a les atraccions infantils sense haver de fer cues, adequant així l’entorn festiu a les seves necessitats.
A més, es proporcionarà un horari en què els decibels al recinte firal hauran de ser reduïts, perquè es puga garantir més encara aquest benestar que tant necessiten per poder gaudir com la resta d’aquests dies de festes.
L’horari de baixada de decibels serà el dissabte 14 de setembre, de 17 a 18 hores i el diumenge 15 de setembre, de 12 a 13 hores.
Les persones interessades a sol·licitar aquest carnet distintiu ho poden fer a través de l’associació Adibi (966550327, de 9 a 13 hores, oa la seva seu situada a la plaça de Nova York, 12).



